Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση τους. Περισσότερες Πληροφορίες
Το aR-shop είναι το "Εκπτωτικό Ηλεκτρονικό Βιβλιοπωλείο"
50.000 βιβλία & 3.500 αξεσουάρ σε απίστευτες τιμές χονδρικής
Σε συνδυασμό με άψογη προσωπική και γρήγορη εξυπηρέτηση

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ - 9789605862558 - ΚΡΙΤΙΚΗ - ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Γ.

-10% ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ - 9789605862558 - ΚΡΙΤΙΚΗ - ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Γ.

Το aR-shop είναι ένας ασφαλής διαδικτυακός χώρος αγορών

  • Προβολές: 146
  • Κατασκευαστής: ΚΡΙΤΙΚΗ
  • Κωδικός Προϊόντος: b230731
  • Πόντοι Ανταμοιβής: 22
  • Διαθεσιμότητα: Παράδοση σε 1-3 ημέρες *
  • 16,00€
  • 14,40€
  • Πόντοι Ανταμοιβής: 1600

Διαθέσιμες Επιλογές

 

το προσφέρει
τα χαμηλότερα Έξοδα Αποστολής

(από 0€ έως 1,99€)
Δες αναλυτικά

Ένα βιβλίο που ξεχωρίζει στην κατηγορία Μάρκετινγκ!


Κριτική - ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Γ. - Καθημερινό μάρκετινγκ - 52 ιστορίες εξυπηρέτησης πελατών - Οι 52 ιστορίες του βιβλίου, που κινούνται ανάμεσα στο πραγματικό και το φανταστικό, εμπνέουν και κατευθύνουν στην εξυπηρέτηση πελατών κάθε ενδιαφερόμενο: τον ιδιοκτήτη μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, τον εργαζόμενο, τον ελεύθερο επαγγελματία, τον σπουδαστή τουριστικών επαγγελμάτων. Με αφηγήσεις της διπλανής πόρτας, η εκάστοτε εξιστόρηση είναι η αφορμή για δημιουργία νέων και πρακτικών ιδεών με στόχο την καλύτερη και αποδοτικότερη εξυπηρέτηση του πελάτη. Αντικείμενο κάθε ιστορίας δεν είναι η περιγραφή ενός κλάδου ή ενός επαγγέλματος, αλλά η καλλιέργεια της σωστής αντίληψης στις καθημερινές συναλλαγές μας. Οι ερωτήσεις στην αρχή κάθε ιστορίας και η αναφορά στις αρχές του marketing στο τέλος της, καθιστούν το παρόν βιβλίο μια διαφορετική, πρωτότυπη και διασκεδαστική εισαγωγή στην εξυπηρέτηση πελατών. Ορισμένα μόνο από τα ερωτήματα που βρίσκουν απάντηση στο βιβλίο είναι τα ακόλουθα: - Ποια είναι η αξία ζωής του πελάτη σε ένα πρατήριο καυσίμων; - Πώς δημιουργεί συγκριτικό πλεονέκτημα ένα σουβλατζίδικο; - Τι είναι η καινοτομία σε ένα κατάστημα με τυρόπιτες; - Πότε προσφέρει προστιθέμενη αξία μια επιχείρηση ενοικιαζόμενων δωματίων; - Ποιος είναι ο κύκλος ζωής ενός καφενείου; - Ποιες είναι οι διαστάσεις της ποιότητας στην εργασία ενός υδραυλικού; - Ποιο είναι το περιβάλλον μιας μελισσοκομικής επιχείρησης; - Πώς διαφοροποιείται ένα μανάβικο; - Πώς γίνονται "πρόσθετες πωλήσεις" σε ένα κατάστημα φωτοτυπιών;

* Η διαθεσιμότητα εξαρτάται από την ύπαρξη επαρκούς στοκ στον εκδότη

* Αναζήτηση στη βάση δεδομένων της Βιβλιονέτ: http://biblionet.gr/main.asp?page=results&title=&TitleSplit=1&summary=&isbn=978-960-586-255-8

Attribute
Είδος Επιχειρήσεις και μέθοδοι επιχειρήσεων
Υποκατηγορία 1 Μάρκετινγκ
Αρχική Τιμή 16,00
Γλώσσα ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Έκπτωση % 10,00
Συγγραφέας ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Γ.
Ημερομηνία πρώτης έκδοσης 2018
Σελίδες 248
ISBN 978-960-586-255-8

Γράψτε μια αξιολόγηση

Σημείωση: η HTML δεν επεξεργάζεται!
    Κακή           Καλή
Captcha

Ετικέτες: ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Γ., Κριτική, Μάρκετινγκ

Είπαν για εμάς:
Μεγάλη ποικιλία, ασυναγώνιστες τιμές και άμεση εξυπηρέτηση. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!
- Ειρήνη Καλογεροπούλου - 7/4/2019
Άριστη και γρήγορη εξυπηρέτηση, άψογη επικοινωνία! Μπράβο σας, συνεχίστε έτσι!!!!!
- Vaki Bouloukou - 6/6/2019
Άψογοι επαγγελματίες απο καθε άποψη!Μετά απο αρκετές παραγγελίες μπορώ να πω πως ειναι οι Καλύτεροι με διαφορά!
- ΓΕΩΡΓΙΑ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ - 6/12/2018